• امروز : یکشنبه, ۲۵ آبان , ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 16 November - 2025
کل 2113 امروز 9
2

آغاز طرح سراسری توانمندسازی شبکه نمایندگی‌های سایپا با هدف ارتقای رضایت مشتریان

  • کد خبر : 7516
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۴ - ۱۷:۵۵
آغاز طرح سراسری توانمندسازی شبکه نمایندگی‌های سایپا با هدف ارتقای رضایت مشتریان
طرح جامع آموزش و توانمندسازی مدیران و کارکنان شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان در سراسر کشور در حال اجراست.

به گزارش صنایع خودرو به نقل از سایپانیوز، در راستای برنامه‌های راهبردی گروه سایپا برای ارتقای سطح خدمات فروش و پس از فروش، مجموعه‌ای از دوره‌های تخصصی و مهارتی با محوریت رفتار سازمانی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، مدیریت شبکه و الزامات ممیزی و استاندارد، برای مدیران و کارکنان نمایندگی‌های سراسر کشور برگزار شده است.

علی‌اکبر مرادعباسی، با اعلام این خبر گفت: در فضای رقابتی امروز، کیفیت محصول تنها بخشی از رضایت مشتری را تضمین می‌کند؛ بخش مهم‌تر، نحوه ارائه خدمات فروش و پس از فروش است که تأثیر مستقیم بر تصویر برند سایپا در ذهن مشتریان دارد. به همین دلیل، توانمندسازی و آموزش نیروی انسانی در شبکه نمایندگی‌ها از اولویت‌های اصلی گروه سایپا است.

وی با تأکید بر نقش کلیدی نمایندگی‌ها در ارتباط میان خودروساز و مشتریان افزود: نمایندگی‌ها حلقه اتصال میان سایپا و مشتریان هستند و به‌طور مستقیم در شکل‌گیری تجربه خرید و خدمات مشتری تأثیر دارند. افزایش دانش و مهارت کارکنان این شبکه، به‌طور مستقیم موجب ارتقای رضایت مشتریان و بهبود جایگاه برند سایپا خواهد شد.

مرادعباسی با اشاره به الزامات ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) گفت: این شرکت شاخص‌هایی همچون کیفیت خدمات، نحوه پاسخگویی، شفافیت اطلاع‌رسانی و رفتار حرفه‌ای کارکنان را ارزیابی می‌کند و برگزاری این دوره‌ها نیز بر همین اساس طراحی شده تا نقاط ضعف در این شاخص‌ها بهبود یابد.

وی تصریح کرد: از ۱۵ شهریورماه تاکنون، بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران و کارکنان نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش در استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، فارس، خوزستان، مازندران و تهران در دوره‌های آموزشی حضوری شرکت کرده‌اند. همچنین برنامه آموزشی «پنج‌شنبه‌های آموزشی» با مشارکت بیش از ۸۸۵ نفر در دوره‌های آنلاین و ۲۸۰ نفر در سمینارها و دوره‌های حضوری برگزار شده است.

معاون منابع انسانی گروه سایپا با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های داخلی در این طرح گفت: تمامی مراحل از طراحی محتوا تا اجرای دوره‌ها و آزمون نهایی، به‌صورت کامل در داخل گروه سایپا انجام شده است. این اقدام ضمن افزایش اثربخشی آموزشی، منجر به صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه‌های سازمانی شده است.

 

لینک کوتاه : https://sanayekhodro.ir/?p=7516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.