• امروز : سه شنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۴
  • برابر با : Tuesday - 24 June - 2025
کل 1253 امروز 0
3

برپایی میز خدمت اداره پست استان قم در نماز جمعه

  • کد خبر : 4150
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۶:۴۲
برپایی میز خدمت اداره پست استان قم در نماز جمعه

تیتر یک آنلاین – به مناسبت روز فناوری و اطلاعات و با هدف ارتباط مستقیم و پاسخ‌گویی به سوالات و درخواست‌های مردم شریف استان قم، میز خدمت اداره‌ کل پست استان قم، با حضور مدیرکل محترم، در حاشیه نماز جمعه  این هفته شهر مقدس قم برپا شد.   به گزارش پایگاه خبری صنایع خودرو: به […]

تیتر یک آنلاین – به مناسبت روز فناوری و اطلاعات و با هدف ارتباط مستقیم و پاسخ‌گویی به سوالات و درخواست‌های مردم شریف استان قم، میز خدمت اداره‌ کل پست استان قم، با حضور مدیرکل محترم، در حاشیه نماز جمعه  این هفته شهر مقدس قم برپا شد.

دکتر محمد احمدی، مدیر عامل و  و رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست

دکتر محمد احمدی، مدیر عامل و  و رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست

 

به گزارش پایگاه خبری صنایع خودرو: به نقل از پایگاه خبری تحلیلی تیتر یک آنلاین  طی این برنامه که با حضور دکتر محمد احمدی، مدیر عامل و  و رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست  استان قم و کرار ضیغمی مدیر روابط عمومی و مسئول دفتر مدیرکل این اداره، روز جمعه بیست و ششم اردیبهشت ماه برگزار شد، مراجعین ضمن طرح مسائل و مشکلات خود در حوزه خدمات پستی، پاسخ‌ها و راهنمایی‌های لازم را به‌صورت حضوری دریافت کردند.

از نکات مثبت این برنامه، حضور فعال مدیرکل بود که جلوه‌ای از اهتمام جدی به خدمت‌رسانی شفاف و پاسخ‌گویی مستقیم به شهروندان می باشد که با استقبال بی نظیر مردم همراه گردید.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی یکی از روزهای مهم در تقویم ملی کشور است. سال‌ها تلاش و پیگیری فعالان حوزه روابط عمومی و جامعه، سرانجام به بار نشست و ایران را صاحب روز ملی روابط عمومی کرد. 27 اردیبهشت، روزی که در سطح جهانی به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی شناخته می‌شود، به عنوان روز ویژه روابط عمومی و ارتباطات تعیین گردید.

بر اساس گزارش روابط عمومی پست استان قم، روابط عمومی منظم و برنامه‌ریزی‌شده یکی از ابزارهای قدرتمند مدیریت افکار عمومی است. این نهاد به عنوان حلقه اصلی ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت مهمی در تسهیل دسترسی مدیران به نظرات و افکار جمعی کارکنان بر عهده دارد. از این رو، توجه ویژه به روابط عمومی به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی‌شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم میان مدیران و کارکنان اقدام کند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

روابط عمومی منظم و برنامه‌ریزی‌شده یکی از ابزارهای قدرتمند مدیریت افکار عمومی است.

روابط عمومی منظم و برنامه‌ریزی‌شده یکی از ابزارهای قدرتمند مدیریت افکار عمومی است.

 

لینک کوتاه : https://sanayekhodro.ir/?p=4150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها